Veel plezier op reis!

30 augustus 2014 - Lokeren, België

Dag Annelien!

Aangezien ik je ondertussen al een beetje ken en ik weet dat jij niet zo houdt van internetachtige toestanden, heb ik hier een pagina gemaakt zodat je mij op de hoogte kan houden van al je avonturen en we elkaar niet te hard moeten missen!! Ik denk dat deze website veel makkelijker werkt om foto's en tekst te delen dan mailen en op een manier die niet zo publiek is als facebook. Je kan hier ook op aanduiden naar welke steden/ Landen je bent geweest.

Een tijdje terug heb je immers besloten dat je me in de steek wil laten om een jongen (wie noemt er nu Thijs zonder h???) te volgen naar de ANDERE KANT VAN DE WERELD!! Hoewel dit door sommige als hoogverraad kan worden beschouwd ben ik toch bereid je BFF te blijven.

Even serieus: Ik ga je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllll erg missen!!!!!!!!!! de eerste maanden zullen miss nog wel meevallen omdat we dat nog al gedaan hebben maar ik denk dat vanaf 2015 het toch wel anders zal aanvoelen.. Zeker omdat er in een jaar veel kan gebeuren. Hopelijk maken we veel gebruik van deze blog en is het eerste wat je Tijs laat doen in NZ skype installeren. ;)

Ik ga je alleszinds wekelijks up to date houden over mijn leven. Hopelijk doe jij dit ook en dan valt er niet veel in te halen als je terug bent. (en je kan maar beter zorgen dat je niet blijft hangen daar!) Anders kom ik je eigenhandig terughalen!

Dikke knuffel en rivieren vol tranen om je vertrek,

Caroline (a.k.a. member of the royal family of Princess Flappiwopchop)